master cv master cv
440
BLOG

Hymn młodego leminga

master cv master cv Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Ref. Nie boję się, gdy ciemno jest,
Donald za rękę prowadzi mnie.

1. Ja wierzę w mojego Donalda
i zawsze na niego głosuję,
więc pójdę przez ciemną grodzinę,
choć tam Kaczyński grasuje.

2. Bo Donald ma mnie w opiece,
mym stróżem Grześ jest Schetyna,
nie straszny mi już Antoni
o twarzy jak z Rasputina.

3. Ja wierzę w mojego Donalda
i cuda, które on czyni,
bo on mnie podniósł wśród prochów
i on wykształcił mnie z gliny.

4. Ja wierzę we wszystkie sondaże,
klepane z wieczora i z rana,
w dwadzieścia tysięcy orlików,
w szaleństwo boże Stefana.

5.Ja bardzo wierzę w Donalda,
w sopockiej mariny stellę,
ja bardzo wierzę w Donalda,
bardziej niż w moją nutellę.

6. Ja mocno wierzę w Donalda,
dlatego o nic nie pytam,
nie zwiedzie mnie dziecka twarz Ziobry,
nie zwiedzie zdradziecka mnie Zyta.

7. Ja wierzę w mojego Donalda,
ku niemu przychodzą grzesznicy,
to on Bartosza przygarnął,
on podał rękę Kluzicy.

8. Ja wierzę w mojego Donalda,
że wszystko to Pisu wina,
więc przełknę i wyspę zieloną,
i pocałunek Putina.

9. Ja bardzo wierzę w Donalda,
z opresji wychodzi wciąż z twarzą,
nie dziwią mnie skryte modlitwy
na podświdnickim cmentarzu.

10. I nic to, że dróg ciągle nie ma,
że wokół drożyzna grasuje,
ja wierzę w mojego Donalda
i zawsze na niego głosuję.

master cv
O mnie master cv

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości